۱۳۹۴ آبان ۹, شنبه

اطلاعیه های شماره 8، 9، 10 و 11 دبیرخانه شورای ملی مقاومت - حمله سنگین موشکی به کمپ لیبرتی

اطلاعیه شماره ۸
حال سه مجروح حمله جنایتکارانه علیه لیبرتی بشدت وخیم و در معرض خطر جدی هستند
 حال سه تن از مجروحان حمله جنایتکارانه موشکی شب گذشته به لیبرتی فوق العاده وخيم است. زندگی مجاهدان خلق حسن نورعلی، شهاب اطمینان و سیامک راجی که در جریان موشک باران بشدت مجروح شده بودند در معرض خطر جدی قرار دارد.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۸ آبان ۱۳۹۴(۳۰ اکتبر ۲۰۱۵)
***

اطلاعيه شماره 9
حدود 10 ميليون دلار خسارت،  انهدام يا غير قابل استفاده شدن 357 بنگال، 10سالن، 275 كولر
ميزان خسارت هاي ناشي از حمله  موشكي شب گذشته در ليبرتي كه برخي از عكسهاي آن ضميمه است، حدود 10 ميليون دلار تخمين زده ميشود. از جمله 131 بنگال بطور كامل منهدم و 226 بنگال غيرقابل استفاده شده است. 10 سالن نيز كاملا منهدم و يا غيرقابل استفاده شده است. 275 كولر نيز منهدم شده است.
علاوه بر اينها بخش زيادي از منابع آب و سوخت و فاضلاب و شبكه آبرساني و ژنراتورها وسيستم برق و خودروها و تاسيسات و كامپيوترها و وسايل زندگي از قبيل يخچال و ماشين لباس شويي و ... منهدم شده است كه فيلمها و تصاوير آن موجود است.
هيات سازمان ملل متحد صبح امروز جمعه  30 اكتبر يك محل منهدم شده را كه مورد اصابت موشكها قرار گرفته بود از نزديك مشاهده كرد. اين هيأت پيكر20 شهيد را نيز در كمپ ليبرتي از نزديك ديد. 3 شهيد ديگر و شماري از مجروحان در بيمارستان در بغداد هستند.  
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
8 آيان 1394(30 اكتبر 2015)
***

اطلاعيه شماره 10
بر اثر حمله موشكي گودالهايي به قطر 4 تا 7 متري در ليبرتي ايجاد شده است

به دنبال حمله جنايتكارانه موشكي پنجشنبه شب 7 آبان (29اكتبر) به ليبرتي كه 23 شهيد بر جاي گذاشت، در روشنايي روز  مشخص شد كه در  اثر اصابت موشكها در نقاط مختلف كمپ گودالهايي به قطر 4، 5، 6 و7 متر و با عمقهاي مختلف ايجاد شده است كه حاكي از قدرت موشكها و شدت انفجار آنهاست. نمايندگان ملل متحد در بازديد از ليبرتي از برخي از اين گودالها بازديد كرده و عكس گرفتند.  برخي از عكسهاي اين گودالها ضميمه است.
بر اثر اين حمله موشكي 357 بنگال، 10 سالن، 275كولر و بخشهايي از منابع آب و سوخت و فاضلاب و شبكه آبرساني و ژنراتورها و سيستم برق و خودروها و وسايل زندگي  به طور كامل  منهدم  يا از دور خارج شده است.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
8 آيان 1394(30 اكتبر 2015)
***

اطلاعيه حمله موشكي به ليبرتي- شماره 11

مريم رجوي: استبداد مذهبي با جنايت عليه بشريت در ليبرتي نمي‌تواند خود را نجات دهد
خانم مريم رجوي،  رييس جمهور برگزيده مقاومت ايران،  با درود به شهيدان و مجروحان سرفراز حمله موشكي هفتم آبان كه مظاهر بارز پايداري ستايش‌انگيز ملت ايران براي سرنگوني  فاشيسم ديني و كسب آزادي‌هستند،  گفت:  به طور رسمي و حقوقي، دولت عراق و سازمان ملل كه با امضاي يك يادداشت تفاهم از پايان سال2011 چهار سال است كمپ ليبرتي را به عنوان يك «محل موقت انتقال» تشكيل داده اند، بايد پاسخگو باشند. اما مانند شش حمام خون قبلي در اشرف و ليبرتي، عوامل رژيم ايران در حكومت عراق مسئوليت مستقيم حمله را بر عهده دارند و ايالات متحده و سازمان ملل از اين واقعيت به طور كامل مطلعند.
وي تأكيد كرد موشكباران پناهندگاني كه هيچ سلاح و سپر دفاعي ندارند، با هر تعريفي جنايت عليه بشريت است و مسئولان آن بايد به عدالت سپرده شوند. در شرايطي كه رژيم آخوندي به ناگزير از بمب اتمي يك قدم عقب نشيني كرده و با مخاصمات دروني فزاينده مواجه است، در سوريه پي در پي شكست مي خورد و سركردگان پاسداران يكي پس از ديگري به هلاكت مي رسند و در حاليكه روحيه اعتراض و مقاومت در جامعه ايران بالاتر گرفته است، خامنه‌اي براي بقاي رژيمش به شدت نيازمند چنين جنايتهايي است. اما اين رژيم از سرنگوني محتوم كه خواست مبرم مردم ايران است گريزي ندارد و شهيدان و مجروحان ليبرتي، فديه‌هاي مردم ايران در دوران سرنگوني استبداد ولايت فقيه‌اند.  ‏‏
جنايت عليه بشريت عليه مجاهدان ليبرتي، آن روي سكه هزار اعدام در سال جاري است كه همه باندهاي اين رژيم در آن سهيم هستند. روحاني به عنوان رييس جمهور و رييس شوراي عالي امنيت اين رژيم در اين جنايت عليه بشريت مسئوليت مستقيم دارد. او در روز 9 شهريور با تروريست خواندن مجاهدين و تصريح بر اينكه «هر كجا لازم باشد «با همه توان و امكان عليه تروريسم
در ماههاي اخير با حضور ‏‏ مزدوران اعزامي وزارت اطلاعات به ليبرتي، رژيم آخوندي در حال تدارك يك جنايت ديگر بود و مقاومت ايران طي دهها نامه، اطلاعيه، ملاقات و تماس تلفني به مقامهاي ‌ ملل متحد و دولت آمريكا هشدار داد.‏
خانم رجوي با ابراز تأسف از اينكه دولت آمريكا و ملل متحد تاكنون به تعهدات رسمي و مكتوب خود در قبال  ليبرتي عمل نكرده اند خواستار تضمين و تأمين امنيت ساكنان ليبرتي از سوي ملل متحد و امريكا و اقدام فوري براي خارج شدن پرونده و مديريت ليبرتي از دست افراد وابسته به رژيم ايران شد. وي افزود وقتي ليبرتي تحت كنترل قاتلان اشرفي‌هاست و مجاهدين در بنگالهاي به شدت آسيب‌پذير به سر مي‌برند و حتي تي والهاي بنگالها برده شده است و كلاهها و جليقه هاي حفاظتي ساكنان را به آنها نمي دهند، چگونه اين كمپ مي‌تواند ‏در برابر حملات موشكي كه بارها تكرار شده، در امان باشد.‏
دبيرخانه شوراي ملي  مقاومت ايران
9 آبان 1394( 31 اكتبر 2015)
اقدام خواهيم كرد» براي چنين جنايتهايي زمينه سازي مي كرد.